ilyagenius
?>

Практическая работа № 1 Тема: Решение прикладных задач на «max» и «min» с производной. Цель: Применение знаний при решении задач. 1 вариант. Задание 1. Найти наибольшее и наименьшее значение функции на отрезке: а) у = х3 – 6х на отрезке [-3; 4] б) у = х2 – 4х + 3 на отрезке [0; 3] Задание 2. Найти наибольшее и наименьшее значение функции на интервале : у = 1 – х4 + х5 на (-3; 3) Сижу на домашнем обучении и без учителя решить не получается. Все решения позабыл, даже с примером, данной задачи не могу понять как? Поясните

Математика

Ответы

zaalmix
Соседние линейные ( длины) меры отличаются в 10 раз.
соседние меры площади в 100 раз
соседние меры объема в 1000 раз.
между м и см находится дм. рассуждайте.
и информация к практическому применению -
на обложках стандартных тетрадей в клетку по-прежнему
печатают такие вот таблицы: :

МЕРЫ ДЛИНЫ или ЛИНЕЙНЫЕ
1 километр (км) = 1 000 метров (м)
1 метр (м) = 10 дециметрам (дм) = 100 сантиметрам (см)
1 дециметр (дм) = 10 сантиметрам (см)
1 сантиметр (см) = 10 миллиметрам (мм)
МЕРЫ МАССЫ
1 тонна (т) = 1 000 килограммов (кг)
1 центнер (ц) = 100 килограммов (кг)
1 килограмм (кг) = 1 000 граммов (г)
1 грамм (г) = 1 000 миллиграммов (мг)
МЕРЫ ПЛОЩАДИ
1 кв. километр (кв. км) = 1 000 000 кв. метров (кв. м)
1 кв. метр (кв. м) = 100 кв. дециметрам (кв. дм) = 10 000 кв. сантиметров (кв. см)
1 гектар (га) = 100 арам (а) = 10 000 кв. метров (кв. м)
1 ар (а) = 100 кв. метрам (кв. м)
МЕРЫ ОБЪЕМА
1 куб. метр (куб. м) = 1 000 куб. дециметров = 1 000 000 куб. сантиметров (куб. см)
1 куб. дециметр (куб. дм) = 1 000 куб. сантиметров (куб. см)
1 литр (л) = 1 куб. дециметр (куб. дм)
1 гектолитр (гл) = 100 литрам (л)
Роман
Зоопаркта күп удивительных хайваннар. Булмый описать аларның барысы да, шуңа күрә мин расскажу турында nekotyrye. Мин булдым зоопаркта мин күрдем удивительную балык. Нинди алар түгел иде. Кызыл белән разноцветными полосками, синие һәм якты бизәкләр, гади сары балык. Миңа да ошаган бер кош. Ястреб иде, моның белән горурланам һәм хәтта карыйлар кешеләр. Бәлки, ул эзләп барам. Обезьяны бик смешные. Перебегая бер урынга мөрәҗәгать үзгә. Зебры бик спокойными. Кайчан кешеләр приблизились аларга, алар убегают һәм прячутся. Жирафы ашыйлар. Һәм шулай ук курыкмый кешеләр. Мин теләр идем бару шунда тагын бик күп, бик күп тапкыр.

ну или вот так 

Сәлам, Дима. Шулай булгач, ул минем көтеп алынган ял көннәре. Бүген һава торышы җылы иде һәм мин булдым торышы йөрергә һәм сарыф зоопарк, абыйлары белән. Бездә булган зур ләззәт. Хайваннар иде аңында һәм гуляя урамда идәнгә басарга курка. Бервакыт мин алга китте зоопарк мин шунда ук китте обезьянам, чөнки алар смешные һәм бик сөйкемле хайваннар. Алар дыйгычлы буенча клетке уйнады һәм бер-беребез белән. Аларның иде прибавление. зоопарк без сорадылар, барам өчен хайваннар һәм ашаттылар, аларны. Миңа бу бик ошады. Мин uvidea медведей. Алар елдан-һичкемнең становясь барлык крупнее һәм крупнее. Зоопаркта бик күп төрле хайваннар, тик теләмим, сөйләшергә генә үзе турында. Ничек синдә эше? Бәлки, киләсе хатта Сез пишете турында сезнең зоопаркта?

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Практическая работа № 1 Тема: Решение прикладных задач на «max» и «min» с производной. Цель: Применение знаний при решении задач. 1 вариант. Задание 1. Найти наибольшее и наименьшее значение функции на отрезке: а) у = х3 – 6х на отрезке [-3; 4] б) у = х2 – 4х + 3 на отрезке [0; 3] Задание 2. Найти наибольшее и наименьшее значение функции на интервале : у = 1 – х4 + х5 на (-3; 3) Сижу на домашнем обучении и без учителя решить не получается. Все решения позабыл, даже с примером, данной задачи не могу понять как? Поясните
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

Aleksandrovich1669
rsd737
Zezyulinskii Fedor
moisalexx7
sergey3699
es196
ann-perminova2008
kristi-a-90
buyamel
bk4552018345
iivanov54
ribanina
спец Михасов
Dmitrii836
zvanton