Жила-была буква П. Она выделялась среди других букв Алфавита. Буква П была очень красивой. У неё было две ножки и прямая, горизонтальная спинка. Буква П хорошо пела, плясала, прыгала. Считалось, что она самая прелестная, самая проницательная, самая праздничная буква.
Но больше всего буква П любила путешествовать.
Она видела пирамиды, любовалась побережьями. Она путешествовала на пароходе и на поезде. Как-то раз судьба забросила букву П в такую даль, где она раньше не бывала.
Это была очень теплая территория. На ней росли папоротники и плющи. Там, не таясь, прогуливались павианы, смело летали попугаи.
И вот однажды буква П увидела потрясающую птицу. Поначалу она показалась ей прелестной. Она ходила с высоко поднятой головой, ступала величаво, царственно. Буква П смотрела на неё с восторгом.
Но вдруг прекрасная птица выросла прямо на глазах. Она стала огромной. Её хвост стал похож на гигантский веер. Буква П испугалась, она решила, что прелестная птица разозлилась на что-то, и ей, букве П, сейчас несдобровать. И тогда Алфавит лишится самой понимающей буквы на свете.
Но прекрасная птица и не думала никого обижать. Она просто подняла свои прелестные перья по привычке, а также по причине отличной погоды.
— Какая красивая птица – павлин маленький жучок-ползучок, остановившийся недалеко от буквы П.
— Павлин! — воскликнула буква П. – Как же я раньше не догадалась, что это именно он.
И она начала порхать. Ведь она была самой порхающей буквой Алфавита. Павлин с улыбкой посмотрел на неё, кивнул, как старой знакомой, и пошел дальше.
А буква П долго смотрела ему вслед, любуясь прекрасным веером.
К вечеру она заторопилась домой, в Алфавит.
— Скорее, скорее домой! Надо рассказать другим буквам Алфавита о павлине, о самой красивой в мире птице!
Объяснение:
Казка про літеру П
ответ:Жила-была буква П. Она выделялась среди других букв Алфавита. Буква П была очень красивой. У неё было две ножки и прямая, горизонтальная спинка. Буква П хорошо пела, плясала, прыгала. Считалось, что она самая прелестная, самая проницательная, самая праздничная буква.
Но больше всего буква П любила путешествовать.
Она видела пирамиды, любовалась побережьями. Она путешествовала на пароходе и на поезде. Как-то раз судьба забросила букву П в такую даль, где она раньше не бывала.
Это была очень теплая территория. На ней росли папоротники и плющи. Там, не таясь, прогуливались павианы, смело летали попугаи.
И вот однажды буква П увидела потрясающую птицу. Поначалу она показалась ей прелестной. Она ходила с высоко поднятой головой, ступала величаво, царственно. Буква П смотрела на неё с восторгом.
Но вдруг прекрасная птица выросла прямо на глазах. Она стала огромной. Её хвост стал похож на гигантский веер. Буква П испугалась, она решила, что прелестная птица разозлилась на что-то, и ей, букве П, сейчас несдобровать. И тогда Алфавит лишится самой понимающей буквы на свете.
Но прекрасная птица и не думала никого обижать. Она просто подняла свои прелестные перья по привычке, а также по причине отличной погоды.
— Какая красивая птица – павлин маленький жучок-ползучок, остановившийся недалеко от буквы П.
— Павлин! — воскликнула буква П. – Как же я раньше не догадалась, что это именно он.
И она начала порхать. Ведь она была самой порхающей буквой Алфавита. Павлин с улыбкой посмотрел на неё, кивнул, как старой знакомой, и пошел дальше.
А буква П долго смотрела ему вслед, любуясь прекрасным веером.
К вечеру она заторопилась домой, в Алфавит.
— Скорее, скорее домой! Надо рассказать другим буквам Алфавита о павлине, о самой красивой в мире птице!
Объяснение:
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Скласти план до казки суперагент і його ферарі
Ідея — це висновок вашого твору. Таким чином, правильне і ^ планування твору починається не зі вступу, а з кінця, тобто : з висновку.
4. Сформулювавши висновок (ідею), доберіть до нього докази. Відберіть найбільш сильні аргументи, подивіться, щоб вони не збігалися, відкиньте найбільш слабкі та спірні. Докази, які залишилися, розподіліть у певній послідовності (за хронологією, за важливістю доказів тощо). Таким чином, ми отримуємо план основної частини твору.
5. Дивлячись на основну частину твору і висновок, необхідно вирішити, який варіант тези краще підійде в цьому випадку. Якщо всі докази проводять одну й ту саму ідею, то краще взяти твердження. Якщо ж основна частина побудована як дослідження, тобто з’ясування сильних або слабких сторін того чи іншого явища, характеру, думки, то тезу краще сформулювати у формі проблемного запитання.
6. Тепер, коли зрозуміла логіка в побудові твору, необхідно продумати вступ (зачин), який мас підвести до тези (ствердження або запитання). Вибирайте тип вступу у відповідності до змісту теми.
Не починайте продумувати твір зі вступу. Обмірковування вступу – заключний етап роботи в плануванні твору.
7. Не забувайте про зв’язки між окремими частинами твору. «Шви» повинні бути непомітними. Кожна наступна частина має плавно витікати з попередньої.
8. Спланувавши твір, починайте створення чорнового варіанта.
9. Закінчивши чернетку, відверніть свою увагу на хвилину, а потім подивіться на твір та оцініть його. Читаючи чернетку, перевірте наявність орфографічних, пунктуаційних, граматичних, мовленнєвих, стилістичних, логічних, фактичних помилок. Виправте їх, тобто проведіть редагування тексту: викресліть зайве, неінформативні речення або їхні частини; розділіть на два-три речення заплутані фрази; замініть невдалі слова і вирази більш вдалими і т.п.
10. Відредагувавши чернетку, перепишіть твір начисто. Прочитайте два-три рази, ще раз перевірте його для того, щоб уникнути помилок.
В основу твору може лягти будь-який матеріал. У залежності від джерел матеріалу твори поділяються на такі види:
1) на основі особистих вражень;
2) на основі опосередкованого досвіду (почерпнутого з писемних джерел, картин, вистав, кінофільмів, радіо- та телепрограм);
3) на основі використання матеріалу з різних джерел (власн переплітаються з опосередкованим досвідом).